تخلیه چاه غرب تهران

تخلیه چاه غرب تهران

شرکت پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت 524903 از معتبرترین و بزرگترین شرکت های خدماتی در سطح شهر تهران است. هدف تیم تهران پارسه ارائه خدمات حرفه ای و کسب رضایت مشتریان محترم می باشد.

شبانه روزی و 7 روز هفته باز هستیم

خدمات شرکت ما 24 ساعته و 7 روز هفته است. گرفتگی فاضلاب و پر شدن چاه تایم خاصی ندارد و ممکن است هر ساعتی از شبانه روز پیش بیاید. به همین جهت ما تمام وقت آماده ارائه خدمات در تهران هستیم.

کار تضمینی

سرویسکار های لوله بازکنی و تخلیه چاه ما خدمات حرفه ای و تضمینی ارائه می کنند. ما چاه های فاضلاب را با تضمین کتبی تعمیر و احیا می کنیم.

قیمت ارزان و قطعی

نرخ هزینه تمام خدمات ما طبق نرخ نامه اتحادیه تخلیه چاه و لوله بازکنی است. به علت ازدیاد سرویس کار در تمام مناطق تهران ما زیر قیمت اتحادیه خدمات ارائه می کنیم.

شرکت پگاه تهران پارسه جام با بیش از 20 سال سابقه کاری درخشان در نظر دارد با ارائه خدماتی متنوع و جدید در خدمت شما عزیزان باشد. به همین منظور  از سرویسکار های حرفه ای مقنی های کار کشته و ماشین آلات مدرن بهره می گیرد.

شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران

در سه حالت امکان تشخیص اشتباه پر بودن چاه وجود دارد.

1- گرفتگی لوله اصلی از زانویی سر چاه. در این حالت فاضلاب از پارکینگ بالا خواهد زد. تصور اشتباه در این حال، پر بودن چاه است. این مشکل به راحتی با فنر حل می شود.

2- انتشار بوی فاضلاب در ساختمان . یکی از دلایل انتشار بو پر بودن چه است. ما اول سایر موارد که راحت و کم هزینه است برسی می کنیم. بیشتر از 90% ربطی به چاه نداشته و راحت بر طرف شده است.

3- افزایش سوسک و حشرات در ساختمان. این هم می تواند از شکستگی شتر گلویی کف شور ها باشد.

پیشنهاد ما: قبل از اقدام به هر کاری از نظرات و تشخیص کارشناسان ما بهره بگیرید. در اینصورت متحمل هزینه اضافه نخواهید شد.

خدمات شرکت تهران پارسه در مناطق غربی تهران

1- لوله باز کنی و رفع گرفتگی با فنر فولادی و دستگاه ژنراتور برقی.

2- چاه بازکنی با دستگاه پمپ باد برقی قوی.

3- در آوردن اشیا از درون لوله فاضلاب و دستشویی.

4- تخلیه سپتیک و چاه با تانکر بزرگ و پمپ لجن کش.

5- لایروبی و کف تراشی چاه های کهنه.

6- تعمیرات چاه ریزشی در غرب تهران.

7- بنایی جزئی و تعویض کاسه توالت ایرانی و فرنگی.

8- تعمیرات تخصصی توالت فرنگی و رفع گرفتگی

تخلیه چاه غرب تهران

خالی کردن چاه های فاضلاب مراحل و مقدماتی دارد. در زیر به طور کامل برایتان شرح می دهم. لطفا قبل از اقدام به خالی کردن چاه این نکات را به دقت مطالعه نمایید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. اینها کار های تخصصی شرکت ما و حاصل تجربه 20 ساله ما است.

ما صفر تا صد کار را به عهده می گیریم تا بهترین بازدهی از کار به دست بیاید.

تشخیص پر بودن چاه از گرفتگی لوله ( غرب تهران )

­اگر از کف شور های داخل پارکینگ یا زیر زمین آب خود به خود بالا زد سریعا تصمیم به باز کردن و خالی کردن چاه نکنید. احتمال دارد که لوله از زانویی سر چاه گرفتگی داشته باشد که مانع از ورود فاضلاب به داخل چاه می شود و از کفشور ها که در پایین ترین سطح قرار دارند الا می زند. در این حال با فنر زدن مشکل حل خواهد شد. ولی اگر فنر زدید و مشاهده کردید که فنر راحت پیش می رود و لوله باز نمی شود، پس چاه پر است. البته از دیگر نشانه های پر بودن چاه این است که اگر آب غروب ها بالا زد و بعد از چند ساعت پایین رفت و دوباره بالا زد پس حتما چاه پر است چون در گرفتگی، آب خود به خود پایین نمی رود.

تخلیه چاه غرب تهران

تخلیه چاه غرب تهران

مراحل تخلیه چاه در غرب تهران

1- پیدا کردن دقیق محل قرار گرفتن چاه در ساختمان

2- باز کردن درب چاه و تخریب بتن سر چاه

3- تخلیه چاه غرب تهران با تانکر بزرگ لجن کشی

4- لایروبی و لجن کشی توسط مقنی و نیسان

5- تعمیر اساسی چاه با کف تراشی و ته زنی

6- بستن و طوقه چینی سر چاه

پیدا کردن محل چاه در ساختمان

بیشتر مشتریان ما خبر دقیقی از محل چاه خود در ساختمان ندارند و نگران این موضوع هستند. اصلا جای نگرانی نیست ما افراد زبده ای در این زمینه داریم که با تجربه بالای خود و دستگاه های خاصی با حداقل تخریب محل چاه را پیدا خواهند نمود. نیازی به تخریب کامل و کنده کاری کل مسیر لوله فاضلاب نیست. در بیشتر موارد با اختلاف نیم متر درب چاه تشخیص داده می شود. لازمه هر نوع تخلیه چاه غرب تهران پیدا کردن و باز کردن درب چاه است. به هیچ عنوان از لوله دریچه باز دید و توالت نمی توان چاه را خالی کرد.

باز کردن و تخریب بتن سر چاه فاضلاب

توصیه اکید ما این است به هیچ عنوان از کارگر ساده میدان برای باز کردن درب چه استفاده نکنید. بیشتر چاه های فاضلاب با گذر زمان ریزش می کنند و سطح بزرگی زیر کف سازی ساختمان خالی می شود. کافی است یک ضربه کلنگ یا کمپرسور با آن برخورد کند تا کل چاه فرو بریزد و کارگر درون چاه سقوط کنید. ما برای باز کردن درب چاه از افراد متبحر کمک می گیریم تا قبل از اقدام به تخریب کلیه مسائل ایمنی را برسی کند و سپس اقدام به تخریب نماید.

مقدار مورد نیاز باز شدن درب چاه بستگی به روش خالی کردن چاه دارد. برای تخلیه چاه غرب تهران با تانکر مکنده کافی است به اندازه 10 سانت باز شود ولی برای تخلیه چاه غرب تهران با پمپ، باید 40 سانت درب چاه باز باشد تا پمپ کف چاه فرستاده شود. برای لایروبی و کف تراشی هم باید کل طوقه چینی چاه برداشته شود.

تخلیه چاه با تانکر لجن کش و مکنده در غرب تهران

خالی کردن آب و لجن چاه با تانکر های بزرگ 911 و بادسان با استفاده از پمپ های سه فاز و تکفاز قوی ارتفاع زن. ما درب چاه را برایتان باز کرده، چاه را خالی می کنیم و مجدد درب چاه را برایتان می بندیم. بدون کوچکترین آلودگی و کثیف کاری در کوتاهترین زمان.
قیمت تمامی کار های ما جهت تخلیه چاه غرب تهران طبق نرخ نامه اتحادیه می باشد.

سوال بیشتر مشتریان ما قبل از تخلیه کردن چاه این است که با چه روشی چاه را خالی نمایند که هم سریع باشد ارزان و به صرفه نیز باشد. بهترین و رایج ترین روش جهت تخلیه چاه غرب تهران، استفاده از کامیون های تانکر بزرگ با پمپ کفکش لجن کش است.

چرا پمپ لجن کش بهترین روش است؟

بیش از 90 درصد فاضلاب خالی می شود. هیچ گونه سر و صدا ندارد. هیچ آلودگی و کثیفی ندارد. زمان تخلیه چاه غرب تهران با این روش 10 دقیق است. البته لازمه تخلیه با پمپ کف کش لجن کش، باز بودن درب چاه به اندازه 40 سانتی متر است. طوری که پمپ وارد چاه شود.

نیروهای مخصوص درب چاه فاضلاب

درب چاه چدنی و سیمانی نیاز به کار اضافی ندارد. در صورت پوشیدن بودن کامل درب چاه، با توسط هیلتی و نفرات ماهر شکافته شود. بعد از اتمام کار نیز مجدد با سیمان و اجر بسته خواهد شد.

انواع تانکر های تخلیه چاه در غرب تهران

در کل دو نوع تانکر از لحاظ سایز و حجم آب گیری وجود دارد. تانکر بزرگ که به 12 هزار لیتری معروف است که ظرفیت واقعی آن 6500 تا 8000 لیتر است و بروی کامیون های بادسان و بنز 911 قرار دارد. نوع دیگر تانکر کوچک است که به 6 هزار لیتری معروف است با ظرفیت واقعی حدود 2500 الی 4000 لیتر که بروی کامیون خاور 608 قرار گرفته است. این اطلاعات مختص شرکت ما نیست بلکه کل تانکر های تهران به این شکل هستند. فریب 12 هزار 10 هزار لیتر را نخورید که فقط ظرفیت اسمی است نه واقعی.

تخلیه چاه با تانکر و پمپ لجن کش قوی سمت غرب تهران

ما از انواع مختلفی از پمپ های کف کش جهت تخلیه چاه غرب تهران استفاده می کنیم. پمپ کف کش تک فاز آب کش، سه فاز لجن کش، ارتفاع زن و پمپ های کف کش بزرگ مخصوص تخلیه سبتیک ها و چربی گیر های فاضلاب که هم بروی تانکر کوچک و هم تانکر بزرگ انجام می شوند.

بهترین و به صرفه ترین روش تخلیه چاه غرب تهران هم استفاده از تانکر بزرگ و تخلیه با پمپ کف کش لجن کش است. دلیلش این است که هیچ سر و صدایی ندارد. هیچ کثیف کاری و  آلودگی ندارد. تقریباً 95% فاضلاب را پمپاژ می کند. خیلی سریع تانکر را پر می کنند و قیمتی بسیار مناسبی هم دارد.

تخلیه چاه با تانکر بزرگ لجن کش بهترین روش در غرب تهران

یک سوالی که برای بیشتر مشتریان ما پیش می آید این است که کدام روش برای خالی کردن چاه فاضلاب مناسب و به صرفه است؟ استفاده از تانکر های بزرگ با پمپ های لجن کش کفکش به دلیل نداشتن هیچگونه سر و صدا هیچ آلودگی، زمان کوتاه جهت تخلیه چاه، تخلیه بیش از 90 درصد حجم فاضلاب و قیمت کم از بهترین و مناسب ترین روشهای تخلیه چاه می باشد. البته اگر قصد دارد لایروبی هم انجام دهید، در اینصورت تانکر های مکنده به کمک شما می آیند. روش ساکشن روش مدرن و پیشرفته ای است که کار لایروبی را به صورت مکانیزه و بدون دخالت مقنی و به درون چاه رفتن نفر انجام می دهد.

لایروبی در منطقه غربی تهران

لجن ها و چربی ها ریخته شده در فاضلاب به مرور زمان در ته چاه ته نشین و سفت می شود. این لجن ها را هیچ پمپ و مکنده ساکشن نمی تواند مکش کند و از چاه خارج نماید. وجود این لجن ها هم حجمی از چاه را اشغال می کند و هم مانعی برای جذب آب توسط دیواره و کف چاه است. ما این لجن ها را توسط مقنی و با بشکه و سطل از چاه خارج می کنیم و با نیسان های 10 بشکه ای لایروبی به بیرون شهر انتقال می دهیم.

لازم می دانیم خدمت همشهریان عزیز ذکر کنم که تخلیه با هر نوع تانکر و لایروبی جزیی از پروسه خالی کردن آب و لجن چاه است و به خودی خود تعمیرات چاه محاسبه نمی شود. در تعمیرات چاه ما اقداماتی انجام می دهیم که در آن قدرت جذبی چاه دوباره به حالت ابتدایی خود بر می گردد و چاه احیا شده و مجدد سالها برای شما کار خواهد کرد. در این روش ما از دیواره چاه با عمق 50 سانتی متر می تراشیم تا جایی که به خاک نو و تمیز رسیم. این خاک تمیز دوبار مانند یک چاه نو قدرت جذب و دفع آب چاه را پیدا می کند. ***

لایروبی توسط مقنی و نیروی انسانی و حمل با نیسان در تهران

لجن کشی توسط مقنی و نیروی انسانی انجام می گیرد و لجن بیرون آمده از چاه با نیسان 10 بشکه، به بیرون شهر منقل می گردد. از این اکیپ برای لجن کشی و تمیز کردن سبتیک و چربی گیر هم استفاده می کنیم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

تعمیرات تخصصی چاه فاضلاب با کف تراشی در غرب تهران

افزایش حجم چاه با تراش دیواره،تعمیر چاه ریزش کرده و کول گذاری جهت تعمیر و استحکام دیواره میله چاه و طوقه چینی، باز و بستن درب چاه، نشت یابی رفع نم و بوی بد فاضلاب و …

چاه فاضلاب شما زود به زود پر می شود؟

ما این مشکل را با راه حل های مناسب برایتان برای همیشه حل خواهیم کرد.

حفر چاه جدید بهترین راه حل نیست. ما چاه کهنه و فرسوده شما را تعمیر و تضمین می کنم تا هم در هزینه هاتان صرف جویی شود و هم در زمان و هم اینکه زیر ساختمان بیش از حد خالی نشود.

مسلما چاهی که پر شده و بالا زده اگر تخلیه شود به مدت بار اول برایتان کار نخواهد کرد. دلیلش هم روشن است، لجن و چربی و مو … در دیواره ها رسوب کرده و یک لایه ضد آب ایجاد می کند که مانع جذب آب چاه توسط دیواره های چاه خواهد شد. به اصطلاح چاه شما مانند بشکه آهنی می شود. هر وقت به اندازه حجم چاه، آب مصرف گردد چاه پر می شود. در این حالت دیگر چاه فاضلاب شما جذبی نیست و هیچ جذب آبی در آن صورت نمی گردد. همین هم دلیل بر زود پر شدن آن است.

روش اول، کف تراشی و تعمیر همان چاه است

ما اکیپ مخصوص و حرفه ای داریم که همین چاه را مثل روز اول برایتان تعمیر و جذب آن را 100 در صدی می کنند. زمان این کار نهایت 2 الی 4 روز است. در این زمان کوتاه بدون تغییر محل چاه، بدون خالی شدن زیر ساختمان، بدون انتقال لوله و کنده کاری مسیر لوله، چاه شما تعمیر می شود.

روش بعدی، حفر چاه نو است که به دو روش انجام می گیرد.

این روش دو گونه است. یک: حفر چاه بزرگ و انتقال لوله از چاه قدیمی سر چاه جدید و پر کردن چاه قدیمی با خاک بیرون آمده از چاه جدید. بدی این روش این است که اولا زیر ساختمان خالی می شود و کف سازی هم به هم می خورد تا لوله ها جابجا شوند.

روش دوم حفر چاه جدید و اتصال چاه قدیمی به چاه جدید از عمق 2 متری سطح زمین است. این روش عالی است. چون فاضلاب و لن و چربی در چاه قدیمی ته نشین می شود و آب صاف بالای آن به درون چاه جدید می ریزد که عمر چاه با این روش 3 برابر می شود و در ضمن مسیر لوله کشی نیز تغییر نخواهد کرد.***

کف تراشی و تهزنی و احیای مجدد چاه

تعمیر چاه فاضلاب روشی کامل حرفه ای و کار آمد است که چاه را مانند یک چاه نو و جدید می کند . البته بسیاری از شرکت های تخلیه چاه به دلیل نداشتن اکیپ کف تراشی، از عملیاتی مثل تخلیه چاه  و لایروبی با عنوان تعمیر چاه استفاده می کنند که اصلا درست نیست. تخلیه چاه با تانکر و لایروبی آن توسط مقنی همگی جزئی از تخلیه کردن آب و لجن چاه هستند و هیچ ارتباطی با تعمیرات چاه ندارند. در تعمیرات چاه ما بعد از تخلیه و لایروبی مقنی های حرفه ای را با بالابر و تجهیزات ایمنی به درون چاه می فرستیم تا سرتاسر دیوار انباری چاه را به اندازه 50 سانتیمتر بکند و خاک هایی که لجن گرفته و سیاه شده از دیواره چاه بتراشد و به بیرون بفرستد تا اینکه به خاک تمیز که چشمه های جذبی آن مانند یک چاه نو است برسد . با این کار چا همانند یک چاه نو دوباره 20 الی 30 سال کار خواهد کرد.
علت پر شدن مکرر و سریع چاه های فاضلاب این است که به مرور زمان دیواره انباری چاه لجن و چربی گرفته و به اصطلاح ایزوله شده. در اینصورت دیگر چاه قادر به جذب آب نیست و باید زود به زود تخلیه شود. در حالت عادی و نو بودن چاه اگر مصرف سالیانه ساختمان مثلا 30 تانکر آب باشد ، 28 تانکر جذب زمین شده مابقی 2 تانکر در چاه می ماند.
اما در حالت ایزولگی شاید 1 تانکر جذب شود و بقیه درون چاه می ماند . به همین علت چاه تندتند پر می شود.

­­


حفر چاه نو غرب تهران

کندن و حفر انواع چاه های جذبی فاضلاب، آب، چاه ارت، کانال و رایزر توسط مقنی های با تجربه و بیمه شرکت تهران پارسه با تجهیزات کامل و بروز انجام می شود.

سوال هایی که قبل از اقدام به حفاری چاه مطرح می شود. در چه محلی چاه بکنیم؟ عمق میله چاه چقدر باشد؟ انباری چاه را چند در چند حفر کنیم و چه حجمی داشته باشد؟ آیا برای میله و یا انباری کول گذاری انجام دهیم یا خیر؟ هزینه حفر چاه جند است؟ و… که همه این سوالات را کارشناسان ما برایتان پاسخ خواهند داد تا با مشکلی حین و بعد از حفر چاه مواجه نشوید.

به علت سستی لایه های خاک مناطق غرب تهران ضروری است که بعد از حفر کردن چاه میله و انباری چاه کول چینی شود تا از بروز ریزش احتمالی که بسیار خطرناک است پیشگیری گردد. کول ها بلوک های سیمانی حلقوی و بیضی شکلی هستند که از شکل حلقوی ان برای میله چاه و بیضی را برای انباری استفاده می کنند این بلوک ها مانع از ریختن خاک و فروپاشی ناگهانی چاه می شوند. البته لازم به ذکر است که اگر خاک منطقه سست نبود از کول استفاده نشود چون  خود این کول ها مانعی در برابر جذب آب چاه توسط زمین هستند.


لوله بازکنی در غرب  تهران

رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب با فنر های فولادی قوی و دستگاه ژنراتور برقی و پمپ باد.

باز کردن گرفتگی چاه اشپز خانه سینک لباسشویی ظرفشویی روشویی و کفشور.

باز کردن گیر کفشوی حمام و پاکسازی مسیر راه آب حمام.

رفع گیر از سیفون و لوله توالت ایرانی  و در آوردن آشغال های درون سیفون که مانع از رد شدن اب می شوند.

پاکسازی و باز کردن گرفتگی مسیر لوله های منحول با دستگاه واتر جت. ما هم گرفتگی بین منحول ها را باز می کنیم و هم مسیر لوله را با فشار بسیار بسیار بالای آب توسط نازل دستگاه واتر جت شستشو می دهیم تا مانند روز اول شود. غالبا لوله های بین منهول ها به مرور چربی می گیرد و اگر با فنر یا روش دیگری اقدام به باز کردن آن نماییم به نتیجه مطلوب دست نخواهیم یافت. چون فنر به اندازه خودش روزنه ای بین چربی ها ایجاد می کنند که خیلی زود خواهد گرفت. بهترین راه برای اینکار استفاده از واتر جت است با نتیجه 100 % مثبت.

باز کردن گرفتگی های سیمانی سمت غرب تهران

اگر بعد از بازسازی و آب بندی و دوغاب کاری کف و حتی بعد از اولین استفاده از سرویس در ساختمان نو ساز، ممکن است آب رد نشود.  در این حالت بیشتر وجود مصالحی مانند ماسه، خرده آجر، سیمان و دوغاب درون شتر گلویی باعث گرفتگی می شود.  ما انبر های مخصوصی داریم که به راحتی هر گونه جسم خارجی را از درون شتر گلویی در می آوریم. سخت ترین قسمت کار وقتی است که سیمان و دوغاب درون لوله رفته باشد. بیشتر شرکت های لوله بازکنی در این حالت پیشنهاد کنده کاری و تعویض لوله را می دهند که هم پر هزینه است هم خرابی دارد و هم شاید طبقه پایین اجازه تعویض لوله از سقف آن ها را ندهد. ما افرادی داریم که بدون تخریب بدون تعویض لوله و بدون برداشتن کاسه، سیمان درون لوله را تراشیده و با انبر خارج می کنند انگار که لوله نو کار گذاشته اید. در این حالت هم هزینه بسیار پایین می آید هم خرابی ندارید و هم مزاحم همسایه طبقه پایین نخواهید شد.

­

تشخیص ترکیدگی و رفع نم در غرب تهران

وجود نم، چکه و رطوبت ممکن است در هر ساختمان و واحدی مشاهده شود. مهم ترین کار در اینگونه مواقع اقدام سریع و هوشمندانه است. اگر در اولین روز های مشاهده نشانه نم و رطوبت، تغییر رنگ گچ سقف و دیوار، زنگ زدگی چارچوب های فلزی، سریعا با ما تماس بگیرید، تشخیص کار ماهر دستگاه تشخیص ترکیدگی دیجیتالی برایتان اعزام می کنیم تا هم محل دقیق و نقطه ای ترکیدگی و هم علت آن را تشخیص دهد. این نیرو های لوله کش حرفه ای و همچنین بنا هم هستند یعنی بعد از تشخیص محل ترکیدگی و تشخیص علت آن، با برآورد هزینه تعمیرات و اعلام به مشتری، در صورت به توافق رسیدن، محل را کنده و لوله مورد نظر را تعمیر و مجدد مانند روز اول برایتان درست خواهند کرد. اگر زود اقدام به تعمیر نگیرید، خسارت ناشی از رطوبت روز به روز بیشتر شده و در نهایت هم مجبور خواهید شد خرابی را تعمیر نمایید. ترکیدگی چیزی نیست که خود به خود درست شود بلکه احتمال خرابی و نشت بیشتر هم هست.

ارائه فاکتور سر برگ دار

پس از اتمام کار چه لوله بازکنی، چه تخلیه و تعمیر چاه و چه حفر چاه، فاکتور رسمی با سر برگ شرکت تهران پارسه ارائه خواهد شد.

عقد قرار داد رسمی

جهت انجام تعمیرات چاه و حفر چاه، قرار داد رسمی با سر برگ شرکت عقد می گردد تا در صورت بروز مشکل با شرکت رسمی طرف قرار داد باشید.

سرویس دهی به تمام نقاط تهران

شرکت تهران پارسه در شرق، غرب، شمال، مرکز و جنوب تهران شعب فعال دارد. در ضمن در تمامی خیابان های شهر تهران در تمامی مناطق، سرویسکار های جهت ارائه خدمات دارد. محدوده سرویس دهی ما کل تهران و شهر های حومه را پوشش می دهد.

لوله بازکنی در تهران

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با فنر های قوی و دستگاه ژنراتور برقی، باز کردن گرفتگی با پمپ تراکمی باد انجام می گردد. رفع دائمی گیر فاضلاب با روش های چربی زدایی و روسب کنی انجام می گیرد.

لوله بازکنی و رفع انسداد لوله های جنس چدن، پلیکا، پلی اتیلن، پوشفیت و گالوانیزه با روش های خاص هر نوع لوله انجام می گردد. سرویسکار های لوله بازکنی تهران ما کار رفع گیر لوله فاضلاب را با رعایت کامل اصول بهداشتی و بدون کوچکترین کثیفی در محل انجام خواهند داد.

حفاری چاه فاضلاب

حفاری چاه فاضلاب در تهران

مقنی های شرکت ما هرگونه وسایل مورد نیاز برای حفاری چاه فاضلاب را همراه خود دارند. در کمتر از یک هفته هر نوع چاه فاضلاب را برایتان حفر خواهند نمود.

لوله بازکنی تخلیه چاه

تانکر تخلیه چاه فاضلاب تهران

کامیون های بادسان، بنز 911 مجهز به تانکر سایز بزرگ هستند. این تانکر ها همراه خود انواع پمپ های کف کش از قبیل آبکش لجن کش و ارتفاع زن را دارند. در ضمن قادر هستند به روش مکنده ساکشن نیز چاه را خالی کنند.

لوله بازکنی فنر زنی تهران

خدمات چاه بازکنی شبانه روزی و ارزان در سراسر شهر بزرگ تهران توسط سرویسکار های لوله بازکنی تهران ما انجام می گیرد.

تعمیر-توالت-فرنگی-1

تعمیر توالت فرنگی در تهران

تعمیرات تخصصی کاسه توالت فرنگی در کل تهران توسط تکنسین های شرکت تهران پارسه اجرا می شود. تنظیم، سرویس کامل، تعمیر و تعویض قطعات داخلی توالت فرنگی. نصب کامل کاسه توالت فرنگی و تبدیل کاسه ایرانی به فرنگی. رفع گرفتگی توالت فرنگی.

فرم تماس با ما

لطفا نظرات انتقادات و دیدگاه هایتان را برایمان ارسال نمایید. متشکریم…