تخلیه فاضلاب نیاوران

تخلیه چاه فاضلاب نیاوران>> شرکت تهران پارسه خدمات خود را به صورت تضمینی، ارزان و سریع انجام می هد.

تخلیه چاه فاضلاب نیاوران

شرکت بزرگ پگاه تهران پارسه جام دارای شماره ثبت رسمی و بیمه، یکی از محدود شرکت های معتبر و بزرگ تخلیه چاه فاضلاب در نیاوران می باشد. ما آمادگی انجام تمامی خدمات تخلیه چاه لوله بازکنی حفر چاه و تاسیسات را در تهران داریم. خدمات ما بصورت شبانه روزی و با نرخ نامه اتحادیه می باشد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب نیاوران

سرویسکار های چاه بازکنی فنر زنی شرکت ما به صورت تمام وقت آماده هستند تا هر نوع گرفتگی را از لوله های فاضلاب ساختمان شما بر طرف کنند. کار سرویسکار های لوله بازکنی نیاوران ما خیلی تمیز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود. نرخ خدمات فنر زنی ما هم به نسبت اتحادیه و سایر همکاران پایین است. این هم به دلیل تعداد زیاد سرویسکار های شرکت تخلیه چاه فاضلاب نیاوران ما است. چون از نزدیک ترین محل به آنجا اعزام می شوند.

شعب شرکت بزرگ پگاه تهران پارسه جام در تهران

دفتر شمال تهران22612939
دفتر مرکز تهران88549334
دفتر شرق تهران 77031774
دفتر غرب تهران09124555123
دفتر جنوب تهران09124555123

مراحل تخلیه کردن چاه فاضلاب چیست؟

  1. اطمینان از اینکه واقعا چاه پر شده و گرفتگی لوله نیست.
  2. پیدا کردن محل قرار گرفتن درب چاه با دستگاه.
  3. باز کردن سر چاه برای تخلیه چاه با چکش برقی.
  4. تخلیه چاه با تانکر و پمپ کف کش لجن کش.
  5. لایروبی دستی توسط مقنی یا لایروبی مکانیزه.
  6. تعمیرات و کف تراشی چاه برای باز شدن منفذ و چشمه های جذبی چاه.
  7. بستن مجدد درب چاه در انتهای کار.

اولین مرحله برای تخلیه چاه فاضلاب نیاوران، پیدا کردن محل دقیق چاه و باز کردن درب چاه است که با طوقه چینی و سیمان کاری بسته شده است. بعد از باز کردن درب چاه تانکر هایی برای تخلیه چاه در محل حاضر می شوند و آب و لجن را تخلیه می کنند. اگر نیاز به لایروبی باشد، اکیپ لایروبی ما برایتان انجام خواهند داد. جهت تعمیرات چاه و احیای مجدد آن هم باید چاه کف تراشی گردد. ما حرفه ای ترین اکیپ کف تراشی را در سطح تهران و ایران داریم که در کمتر از سه چهار روز چاه قدیمی را به چاه نو تبدیل می کنند.

تخلیه چاه با تانکر و پمپ لجن کش سمت نیاوران

تانکر های تخلیه چاه ما دو نوع هستند. تانکر های بزرگ 12 هزار و کوچک 6 هزار که مجهز به انواع پمپ و مکنده هستند. این تانکر های هم مکنده هستند و هم همراه خود پمپ کف کش آب کش و لجن کش دارند. بستگی به درخواست شما و وضع موجود چاه از هر نوع می توانند جهت تخلیه چاه فاضلاب نیاوران استفاده کنند.

تخلیه چاه فاضلاب نیاوران

تخلیه چاه فاضلاب نیاوران

­­تعمیرات تخصصی چاه فرسوده در نیاوران

چاه فاضلاب خاصیت جذبی دارد. یعنی اگر در طول یک سال 50 هزار لیتر فاضلاب وارد چاه شود، 45 هزار لیتر آن توسط خاک دیواره چاه جذب و از چاه دفع می شود . تنها 5 هزار لیتر لجن در آن خواهد ماند. اما این همیشگی نیست. چاه بعد از گذشت مدتی این خاصیت جذبی را از دست خواهد داد. علتش هم وجود چربی و لجن داخل فاضلاب است. این لجن درون خاک دیواره نفوذ کرده و مانند یک لایه عایق مانعی برای جذب آب چاه توسط دیواره می شود. در این صورت چاه بالا زده و پر می شود.***

حفاری چاه جذبی فاضلاب

حفر هر نوع چاه فاضلاب توسط ده ها اکیپ مقنی حفر چاه شرکت تخلیه چاه فاضلاب نیاوران تهران پارسه انجام می شود. قیمت های ما طبق نرخنامه اتحادیه است و متراژ واقعی کار می کنیم. حفر چاه فاضلاب توسط مقنی های ماهر با تجهیزات مدرن و کامل از صفر تا صد، در کوتاهترین زمان و قیمتی مناسب در سرتاسر شهر بزرگ تهران انجام می شود.

اجزای چاه های فاضلاب استاندارد:

1 – میله چاه: قسمتی از چاه که ما می توانیم ببینیم . استوانه ای به قطر 70 الی یک متر است که عمق آن به نسبت جنس خاک منطقه از 4 متر الی 20 متر متغیر است.

2 – انباری چاه: مخزن اصلی چاه فاضلاب است که به صورت چادری حفر می شود که غالبا عرض آن 2 الی 3 متر، ارتفاع آن نیز 2 الی 3 متر و طول آن به نسبت تعداد واحد های ساختمانی متغیر است.

3 – طوقه چینی سر چاه: از ارتفاع 1 الی 2 متری سطح زمین قطر میله را بیشتر می کنیم و به شکل طاقچه درست می کنیم و از همان جا آجر ها را به صورت گرد می چینیم و با بالا آمدن قطر دایره حاصل از آجر چینی را کمتر می کنیم تا در نهایت کامل درب چاه بسته شود . ملات برای لای آجر ها، سیما ن سیاه با ماسه است.

4 – گلدانی سر چاه: در حین طوقه چینی در وسط طوقه گلدانی سفالی یا پلی اتیلن کار گذاشته می شود تا در حین ریختن آب توسط لوله ها، گلدانی آب را به مرکز چاه هدایت کند تا ریزش آب، دیواره خاکی چاه را شستشو ندهد تا چاه ریزش کند.

5 – کول گذاری میله و انباری چاه: در مناطقی که خاک سست دارند برای جلوگیری از ریزش احتمالی چاه میله و انباری چاه را با کول یا همان بلوک های گرد و استوانه ای می پوشانیم تا مانع از ریزش خاک چاه شود.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *