تخلیه چاه شرق تهران

تخلیه چاه شرق تهران

شرکت پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت 524903 از معتبرترین و بزرگترین شرکت های خدماتی در سطح شهر تهران است. هدف تیم تهران پارسه ارائه خدمات حرفه ای و کسب رضایت مشتریان محترم می باشد.

جهت تماس مستقیم روی شماره کلیک نمایید.

77031774
09124555123

تخلیه چاه شرق تهران

شرکت تهران پارسه یکی از بزرگترین شرکتهای تخلیه چاه شرق تهران و تعمیرات تخصصی چاه فاضلاب است. ما با تجهیزات کامل و مدرن صفر تا صد کار را بر عهده خواهیم گرفت. برای اطمینان خاطر شما، قرارداد رسمی با شرکت انعقاد می گردد تا در صورت بزور حادثه، شرکت پاسخگو کامل باشد.

صفر تا صد تخلیه چاه شرق تهران

فهرست مراحل تخلیه چاه شمال تهران:

1- اطمینان از پر بودن چاه فاضلاب

2- پیدا کردن محل دقیق قرار گرفتن درب چاه

3- باز کردن بتن سر چاه جهت تخلیه چاه شرق تهران

4- تخلیه چاه شرق تهران با تانکر بزرگ لجن کش

5- لایروبی و لجن کشی چاه توسط مقنی

6- کف تراشی و تعمیرات تخصصی جهت احیای چاه

7- بستن و طوقه چینی سر چاه

تخلیه چاه شرق تهران

تخلیه چاه شرق تهران

اطمینان از پر بودن چاه فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب سر چاه یا انتشار وی فاضلاب را با پر بودن چاه اشتباه نگریم. ممکن از بوی فاضلاب از پر بودن چاه باشد ولی علت های دیگری هم می تواند داشته باشد. پس قبل از اقدام به شکافتن درب چاه از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

پیدا کردن محل دقیق چاه

بیشتر مشتریانی که جهت تخلیه چاه شرق تهران با ما تماس می گیرند از محل دقیق سر چاه در ساختمان اطلاعی ندارند. اصلا جای نگرانی نیست. ما افراد ماهری در این زمینه داریم که با حداقل تخریب، محل چاه را پیدا می کنند.

باز کردن بتن سر چاه

برای تخلیه چاه شرق تهران با هر روشی باید درب چاه باز شود. گول تبلیغات تخلیه چاه شرق تهران بدون یاز کردن درب چاه را نخورید. اینکه با پمپ چاه خالی شود یا با مکنده باز باید درب چاه باز شود. برای تخلیه چاه شرق تهران با پمپ باید سر چاه 40 در 40 باز گردد و برای خالی کردن آن با مکنده به اندازه 10 سانت. ما اینکار را به بهترین نحو انجام خواهیم داد.

تخلیه چاه با تانکر لجن کش

شرکت ما کامیون های بادسان و بنز 911 دارد که روی آن های تانکر بزرگ قرار دارد. به همراه این تانکر ها، همه نوع پمپ کف کش آب کش و لجن کش هست. ضمن اینکه قادر هستند به روش مکنده نیز کار بکنند. انتخاب نوع تخلیه با شما است.

زمان تقریبی پر شدن ماشین با پمپ 10 تا 20 دقیقه و با مکنده 30 تا 40 دقیقه است. اختلاف 10 دقیقه ای بستگی به عمق میله و مسافت چاه تا کامیون دارد. زمان رفت و برگشت جهت خالی کردن کامیون هم حدود 10 تا 20 دقیقه خواهد بود. یعنی در طول یک روز یا یک شب کامیون تخلیه چاه شرق تهران ما قادر است تا 20 سرویس تخلیه انجام دهد. البته سرعت کار در شب ه مراتب بیشتر از روز خواهد بود و کار راحتتر است.

روش تخلیه چاه شرق تهران با تانکر مکنده

تانکر های مکنده روش جدیدی از تخلیه چاه شرق تهران است که مزایا و معایبی دارد. از مزایای آن می تون به نیاز نداشتن به برق برای پمپاژ، جلوگیری از تخریب بیش از حد درب چاه و مهمتر از همه نیاز نداشتن به اکیپ لایروبی سنتی و دستی دانست. این روش نوعی لایروبی به روش مکانیزه است با صرف هزینه و زمان بسیار اندک.

از معایب آن هم به سر و صدای زیاد و کوتاهی شیلنگ می توان نام برد. یعنی عمق میله و مسیر نباید بیش از 50 متر باشد. در غیر اینصورت دیگر مکش نمی کند. برای طبقات منفی هم جوابگو نیست.

لایروبی شرق تهران

لایروبی شرق تهران

لایروبی و لجن کشی توسط مقنی و نیسان

هر چه پمپ قوی باشد باز هم نمی توانند لجن های سفت و گِل مانند چاه ارا پمپاژ کنند. این لجن ها هم حجمی از چاه را اشغال می کنند و هم مانع جذب آب از کف چاه می شوند. برای کف تراشی هم باید ابتدا ین لجن ها خارج گردد. اکیپ ویژه لایروبی ما با مقنی حرفه ای درون چاه می رود و با سطل لجن ها را بلا می فرستد. در بالا نیز کارگر ها آن را با نیسان می کنند تا بیرون شهر منتقل شود.

تعمیرات تخصصی چاه های قدیمی با کف تراشی شرق تهران

خاصیت کلی چاه های فاضلاب، حالت جذبی آن است. یعنی 95% آبی که درون چاه می رود جذب زمین می شود و تنها بخش کوچکی از لجن و چربی درون چاه می ماند. به مرور زمان این چربی و لجن ها زیاد شده و کل دیواره انباری چاه را پوشش می دهد. مانند آن است که دیواره چاه با این مواد ایزوله شده و دیگر منفذی برای جذب آب توسط زمین نیست. در این حالت چاه بالا می زند و پر می شود. ب تخلیه و لایروبی مشکل حل نمی شود و در زمان اندکی مجدد چاه پر خواهد شد.

راه چاره کف تراشی و تهزنی است

در این عملیات، مقنی از همه جهات انباری به عمق 50 سانت می تراشد و خاک را بیرون می دهد تا به خاک تمیز با منفذ جذبی 100% برسد. در این صورت ضمن باز شدن منفذ های جذبی، حجم چاه هم افزایش می یابد. اگر این عملیات به صورت کامل انجام بگیرد، چاه بالای 20 سال دوباره کار خواهد کرد و پر نخواهد شد.

تعمیر و بازسازی چاه ریزش کردن در شرق تهران

عوامل متعددی باعث بروز ریزش در چاه فاضلاب می شود. مانند: عدم نصب گلدانی سر چاه. نبودن کول در مناطقی با خاک سست. تخلیه مکرر چاه بعد از پر شدن. عمق کم میله چاه و ….

چاره چاه ریزشی چیست

پیشنهاد اکثر شرکت های تخلیه چاه حفر چاه جدید و انتقال خاک آن به این چاه است. خب روش بدی هم نیست. ولی روش های تعمیر هم هست که آنها چون قادر به اجرا نیستند، اصلا بیان نمی کنند. ما این چاه را هم می توانیم احیا کنیم.مثل روز اول البته خیلی مستحکم تر.

مزایای احیای چاه ریزش چیست

خب چاه احیا شده مزایایی دارد. اول اینکه زیر ساختمان با حفر چاه جدید و این چاه بیش از حد خالی نمی شود. مسیر لوله کشی فاضلاب به هم نمی خورد. کف سازی محوطه از بین نمی رود.

باز کردن درب چاه

درب چاه فاضلاب

درب چاه فاضلاب

مرحله نخست تخلیه چاه، پیدا کردن و باز کردن بتن سر چاه است. ما از مقنی های ماهری جهت این دو کار استفاده می کنیم تا هیچ خطر و مشکلی پیش نیاید. بیشتر چاه ها زیر طوقه خالی شده و ریزش کرده. اگر از کارگر ساده جهت باز کردن درب چاه استفاده شود، قادر به تشخیص خطر نبوده و در چاه سقوط خواهد کرد.

تخلیه چاه با تانکر

تخلیه چاه فاضلاب

تخلیه چاه فاضلاب

خالی کردن فاضلاب و لجن چاه ا با تانکر های بزرگ انجام می دهیم. تانکر های ما همزمان قادر به تخلیه با هر سه روش مرسوم است. یعنی آب کش لجن کش و مکنده. انتخاب روش تخلیه بستگی به وضعیت چاه و انتخاب شما دارد.

بستن درب چاه

بستن درب چاه

بستن درب چاه

پس از تمام شدن عملیات تخلیه چاه، باید درب چاه مجدد بسته و مستحکم گردد. مصالحی که برای این کار استفاده می کنیم، سیمان سیاه ماسه و آجر است. هر چه نفر وارد باشد، درب چاه نیز محکمتر بسته خواهد شد. در صورتی که لایروبی و کف تراشی انجام شده باشد، در اینصورت باید چاه مجدد طوقه چینی گردد.

شبانه روزی و 7 روز هفته باز هستیم

خدمات شرکت ما 24 ساعته و 7 روز هفته است. گرفتگی فاضلاب و پر شدن چاه تایم خاصی ندارد و ممکن است هر ساعتی از شبانه روز پیش بیاید. به همین جهت ما تمام وقت آماده ارائه خدمات در تهران هستیم.

کار تضمینی

سرویسکار های لوله بازکنی و تخلیه چاه ما خدمات حرفه ای و تضمینی ارائه می کنند. ما چاه های فاضلاب را با تضمین کتبی تعمیر و احیا می کنیم.

قیمت ارزان و قطعی

نرخ هزینه تمام خدمات ما طبق نرخ نامه اتحادیه تخلیه چاه و لوله بازکنی است. به علت ازدیاد سرویس کار در تمام مناطق تهران ما زیر قیمت اتحادیه خدمات ارائه می کنیم.

شرق تهران77031774
شمال تهران22612939
غرب تهران09124555123
مرکز تهران88549334
جنوب تهران09199151746

ارائه فاکتور سر برگ دار

پس از اتمام کار چه لوله بازکنی، چه تخلیه و تعمیر چاه و چه حفر چاه، فاکتور رسمی با سر برگ شرکت تهران پارسه ارائه خواهد شد.

عقد قرار داد رسمی

جهت انجام تعمیرات چاه و حفر چاه، قرار داد رسمی با سر برگ شرکت عقد می گردد تا در صورت بروز مشکل با شرکت رسمی طرف قرار داد باشید.

سرویس دهی به تمام نقاط تهران

شرکت تهران پارسه در شرق، غرب، شمال، مرکز و جنوب تهران شعب فعال دارد. در ضمن در تمامی خیابان های شهر تهران در تمامی مناطق، سرویسکار های جهت ارائه خدمات دارد. محدوده سرویس دهی ما کل تهران و شهر های حومه را پوشش می دهد.

لوله بازکنی درشرق تهران

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با فنر های قوی و دستگاه ژنراتور برقی، باز کردن گرفتگی با پمپ تراکمی باد انجام می گردد. رفع دائمی گیر فاضلاب با روش های چربی زدایی و روسب کنی انجام می گیرد.

لوله بازکنی و رفع انسداد لوله های جنس چدن، پلیکا، پلی اتیلن، پوشفیت و گالوانیزه با روش های خاص هر نوع لوله انجام می گردد. سرویسکار های لوله بازکنی تهران ما کار رفع گیر لوله فاضلاب را با رعایت کامل اصول بهداشتی و بدون کوچکترین کثیفی در محل انجام خواهند داد.

حفاری چاه فاضلاب

حفاری چاه فاضلاب در شرق تهران

مقنی های شرکت ما هرگونه وسایل مورد نیاز برای حفاری چاه فاضلاب را همراه خود دارند. در کمتر از یک هفته هر نوع چاه فاضلاب را برایتان حفر خواهند نمود.

لوله بازکنی تخلیه چاه

تانکر تخلیه چاه فاضلاب شرق تهران

کامیون های بادسان، بنز 911 مجهز به تانکر سایز بزرگ هستند. این تانکر ها همراه خود انواع پمپ های کف کش از قبیل آبکش لجن کش و ارتفاع زن را دارند. در ضمن قادر هستند به روش مکنده ساکشن نیز چاه را خالی کنند.

لوله بازکنی فنر زنی شرق تهران

خدمات چاه بازکنی شبانه روزی و ارزان در سراسر شهر بزرگ تهران توسط سرویسکار های لوله بازکنی تهران ما انجام می گیرد.

تعمیر-توالت-فرنگی-1

تعمیر توالت فرنگی در شرق تهران

تعمیرات تخصصی کاسه توالت فرنگی در کل تهران توسط تکنسین های شرکت تهران پارسه اجرا می شود. تنظیم، سرویس کامل، تعمیر و تعویض قطعات داخلی توالت فرنگی. نصب کامل کاسه توالت فرنگی و تبدیل کاسه ایرانی به فرنگی. رفع گرفتگی توالت فرنگی.

فرم تماس با ما

لطفا نظرات انتقادات و دیدگاه هایتان را برایمان ارسال نمایید. متشکریم…