لوله بازکنی سهروردی >> شرکت پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت 524903 و بیمه، یکی از معدود شرکت های خدماتی بزرگ، رسمی و معتبر در تهران است که نزدیک به 20 سال سابقه دارد. هدف بزرگ شرکت ما کسب رضایت مشتری است که با ارائه خدمات نوین، ارزان، تضمینی و سریع حاصل می گردد.

لوله بازکنی سهروردی

شرکت بزرگ تهران پارسه با شماره ثبت 524903 و بیمه

تخلیه چاه و سبتیک

لوله بازکنی چاه بازکنی

حفاری چاه فاضلاب

تعمیرات تخصصی چاه ریزشی

شعب شرکت بزرگ پگاه تهران پارسه جام در تهران

شعبه مرکزی تهران88549334
شعبه شمال تهران22612939
شعبه غرب تهران09124555123
شعبه شرق تهران77031774
شعبه جنوب تهران09199151746

خدمات شبانه روزی، فوری، ارزان، تضمینی، تخصصی و بدون تعطیلی را از ما بخواهید.

لوله بازکنی بهشتی سهروردی سیدخندان مطهری

شرکت تهران پارسه با تعداد زیادی از سرویسکار های لوله بازکنی در سهروردی که ماهر و دوره دیده هستند، آماده ارائه خدمات چاه باز کنی می باشند. متاسفانه اخیرا اشخاصی که به شرکت و موسسه معتبری تعلق ندارند. اقدام به کلاهبرداری می کنند. پشت تلفن با قیمتی بسیار پایین، مشتری را فریب می دهند. پس از مراجعه به محل با اصطلاحاتی نظیر فنر فولادی، فنر الماسه، فنر تراش، خشاب و سه نظام،  هزینه های بسیار بسیار بالایی از مشتریان بی اطلاع دریافت می کنند.( این اصطلاحات هیچکدام وجود خارجی ندارند.) چون این افراد متعلق به شرکت رسمی نیستند. خط اعتباری هم استفاده می کنند. قابل پیگیری هم نیستند. پس توصیه ما این است که، خدمات را از شرکت های معتبر و رسمی بخواهید.

چاه بازکنی سمت سهروردی تهران

رفع گیر لوله های ساختمانی و صنعتی با مدرن ترین دستگاه های چاه باز کنی انجام می دهیم. سرویس کار های لوله بازکنی سهروردی ما، حرفه ای، تمیز و خوش قول هستند. لوله بازکن های تهران با نرخ اتحادیه و فوری در سطح شهر تهران.

­

لوله بازکنی سهروردی

لوله بازکنی سهروردی

لوله بازکنی چاه آشپزخانه در سهروردی اندیشه

بهترین روش جهت باز کردن لوله های گیر کرده آشپزخانه استفاده از روش فنر زنی است. چون به علت وجود چربی در فاضلاب آشپزخانه، دیواره لوله ها، رسوب لجن و چربی می گیرد. این رسوب باعث تنگ شدن لوله می شود. لوله باریک نیز با کوچکترین آشغالی می گیرد. حال چرا بهتر است از فنر برای باز کردن لوله آشپزخانه استفاده نمود. چون فنر هم لوله را در محل گیر باز می کند و هم دیواره لوله را تراش و رسوب کنی می کند.

در آوردن اجسام افتاده در لوله فاضلاب در سهروردی

در آوردن اجسام افتاده در سیفون دستشویی و لوله فاضلاب با انبر توسط سرویسکار های ما در کمترین زمان انجام می شود.. اگر شئی در سیفون توالت یا لوله کف شور افتاد حتما باید از آن بیرون بیاید. چون به هیچ عنوان از شتر گلویی رد نمی شود. و سالیان سال در آنجا خواهد ماند. این جسم، باعث گرفتگی های زود به زود می شود. ما با انبر های خاص اشیا را از درون سیفون در می آوریم.

آیا احتمال دارد با فنر زدن لوله بشکند

نگرانی که اکثرا در مشتریان محترم دیده می شود این است که با فنر زدن لوله سوراخ شود و یا بکشند. اصلا جای نگرانی نیست. چون فنر ها انعطاف پذیر هستند. اگر قبل از فنر زنی دقت بفرمایید، فنر به صورت حلقه ای دور خود تابیده شده است. پس نمی تواند آسیبی به لوله برساند. البته در صورت استفاده از اسید درصد بالا، احتمال دارد لوله با فنر سوراخ شود. این اسید که به شدت حالت خورندگی دارد، لوله را مثل خمیر نرم می کند.

اسید و چنته لوله بازکنی

به هیچ عنوان از اسید چانته و سایر محلول های لوله بازکنی را در لوله نریزید. چون در لوله های چدنی باعث سوراخ شدن لوله در محل زانویی می شود. اسید در لوله های پلیکا و پلی اتیلن لوله را نرم و پاره می کند. در بهترین حالت، این اسید، چسب اتصالات لوله را از بین می برد. نبودن چسب باعث نشت فاضلاب به طبقات زیرین می گردد.

اگر لوله مسدود شد، با ما تماس بگیرید. سرویس کار لوله بازکنی سهروردی ما با بهترین روش لوله را باز می کند. بدون هیچگونه آسیب، خرابی، به صورت اصولی و خیلی تمیز.

چرا بعضی از لوله های ساختمان نسبت به دیگر لوله ها زیادتر دچار گرفتگی می شود؟

علت اول: چربی و رسوب گرفتگی جداره لوله است. این رسوب باعث تنگ و باریک شدن لوله فاضلاب می شود. لوله تنگ هم با کوچکترین آشغالی می گیرد. این اتفاق بیشتر لوله های آشپزخانه را شامل می شود.

علت دوم: نقص لوله کشی فاضلاب است. لوله شیب مناسب نداشته باشد. از اتصالات نا درست در مسیر استفاده شود. لوله در متراژ طولانی به صورت افقی، بکار رود.. از سه راهی اشتباه استفاده شود. لوله هایی با قطر های مختلف به هم متصل گردند.

­علت سوم: وجود اجسام خارجی درون شترگلویی لوله است. اگر چیزی داخل لوله افتاد، سریع آن را بیرون بکشید. این جسم سالیان سال درون شترگلویی می ماند. هم خودش باعث گرفتگی می شود. از طرفی آشغال را پشت خودش جمع می کند.

چاه بازکنی در خیابان سهروردی

فنر زنی به لوله های فاضلاب گیر کرده جهت رفع انسداد مسیر فاضلاب در نیم ساعت و ارزان. سرویسکار ما ابتدا از یک فنر ۵ الی ۶ متری استفاده می کند. این فنر، ۸۰ % لوله ها را باز می کند. اگر این فنر به محل گیر نرسد، از از فنر ۱۲ ، ۱۵ ، ۲۰ و ۳۵ متری استفاده می کند. بعضی مواقع نیز به علتهای مختلف فنر در لوله نمی رود. یا به خاطر نقص در لوله کشی فنر از جای دیگری سر در می آورد. که در این گونه مواقع از پمپ باد استفاده می کنیم.