چاه بازکنی در نارمک

چاه بازکنی در نارمک

شرکت پگاه تهران پارسه جام با شماره ثبت 524903 از معتبرترین و بزرگترین شرکت های خدماتی در سطح شهر تهران است. هدف تیم تهران پارسه ارائه خدمات حرفه ای و کسب رضایت مشتریان محترم می باشد.

چاه بازکنی در نارمک

ما برای چاه بازکنی در نارمک تهران تدابیر خاصی اتخاذ نمودیم تا در تمام خیابان های این منطقه سرویسکاران لوله بازکنی آماده و ماهر حاضر باشند. در صورت نیاز در کمترین زمان ممکنه خود را به محل رسانده و مشکلات گرفتگی فاضلاب را سریعا برطرف نمایند.­

    مدیریت بداغی

خدمات شبانه روزی ، ارزان ، تضمینی ، حرفه ای و بدون تعطیلی جهت رفاه حال مشتریان محترم

جهت تماس مستقیم روی شماره مورد نظر کلیک نمایید.

—————————–

09124555123

—————————–

22612939

—————————–

88549334

—————————–

77031774

چاه بازکنی در نارمک فوری ارزان

سرویسکاران چاه بازکن ماهر شرکت تهران پارسه با بهترین روش و بدون کوچکترین آسیب به لوله های ساختمان آن را رسوب کنی خواهند کرد.

  • باز کردن گرفتگی کفشور حمام
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی دستشویی
  • رفع انسداد لوله های فاضلاب آشپزخانه ( لوله زیر سینک ، پشت لباسشویی ، کفشور)
  • رفع گیر کفشور پارکینگ و محوطه و پشت بام
  • باز کردن گرفتگی توالت فرنگی
  • باز کردن انسداد لوله های قطور بین منهول های انتهای فاضلاب با واتر جت
چاه بازکنی در نارمک

چاه بازکنی در نارمک

روش های چاه بازکنی در عباس آباد

برای رفع گیر لوله های فاضلاب، روش های زیادی داریم. جنس لوله، محل گرفتگی، سایز لوله نوع روش را تعیین می کند.

روش فنر زنی روش پمپ باد روش پمپ کف کش آب و روش واتر جت از جمله روش های متداول چاه بازکنی در نارمک است که ما اجرا می کنیم. البته روش های ابتکاری هم داریم. سیمان کف شتر گلویی را برطرف می کنیم. البته بدون خرابی و جابجایی کاسه توالت.

مناسب ترین روش فنر زنی است

فنر زنی به لوله های فاضلاب در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. روش فنر زنی یکی از بهترین و مطمئن ترین روشها چاه بازکنی در نارمک است. در فنر زنی ضمن رفع انسداد لوله، کل جداره لوله نیز رسوب تراشی می شود. در این روش به خاطر حرکت چرخشی فنر، موانع سفت با جریان آب به چاه می ریزد. اجسامی مانند پارچه، پرز، مو، نایلون با فنر از لوله خارج می شود.

وقتی فنر جوابگو نیست چه کنیم؟

بعضی مواقع فنر چاره کار ما نیست. فنر در مسیر خروجی پیش نمی رود. از شتر گلویی رد نمی شود. یا به هر دلیلی لوله را باز نمی کند. چه باید کرد؟ اینجا پمپ باد به ما کمک می کند.

پمپ تراکمی هوا جهت لوله بازکنی جشنواره

پمپ تراکم باد یک روش خوب جهت چاه بازکنی در نارمک است، که فنر قادر نیست آن را باز کند. البته کسی که می خواهد از این دستگاه استفاده کند باید مهارت ان کار را داشته باشد. بعضی از مشتریان ما در ابتدا کار باز کردن لوله از سرویسکار چاه بازکنی در نارمکد ما درخواست می کنند که با روش تراکم هوا لوله را باز کنند. ولی باید آگاه باشیم که بهترین روش لوله بازکنی استفاده از روش فنر زنی است مگر در صورتی که لوله باز نشود و یا فنر به دلایل خاصی درون لوله نرود در این موقع است که پمپ باد به کمک ما می آید و مانع از کندن لوله و تعویض آن می شود. پس لطفاً به ایشان اعتماد نموده و اجازه بدهید تا سرویسکار چاه بازکنی در نارمک ما کار خودش را مرحله به مرحله انجام دهد.***

چرا بعضی از لوله های فاضلاب زیاد دچار گرفتگی می شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید محل لوله مشخص شود.

در لوله های آشپزخانه، سینک، لباسشویی:

علت گرفتگی مکرر به خاطر چربی گرفتگی و رسوب گرفتگی و نقص در لوله کشی است.

در لوله های کفشور مثل حمام و آشپزخانه:

بیشتر وجود جسم خارجی درون شتر گلویی موجب گرفتگی است. البته نقص لوله کشی و شیب نا مناسب هم بی تاثیر نیست. وجود سیمان و دوغاب هم در بیشتر لوله های کفشور مانع خروج استاندارد فاضلاب می شود.

لوله توالت ایرانی:

هم وجود سیمان در کف شتر گلویی. جسم خارجی درون لوله.  همچنین نبودن فلاشتانک و نقص لوله کشی از علل گرفتگی مکرر است.

در لوله های توالت فرنگی:

تنظیم و سرویس نبودن مخزن آب توالت فرنگی یکی از علت های گرفتگی است. وجود شتر گلویی در مسیر لوله هم از اصلی ترین علل گرفتگی مکرر است. به دلیل اینکه خود کاسه سیفون دارد نباید در مسیر لوله زیر توالت شتر گلویی قرار بگیرد. افتادن اجسامی مثل درب شامپو یا قالب صابون و امثال این ها هم مکش فرنگی را کم کرده و زود به زود می گیرد.

علت اصلی گیر کردن لوله ها

علتی که در همه لوله ها مشترک است وجود رسوب گرفتگی و رفتن قیر زیر کف درون لوله است. همچنین استفاده نامناسب از اتصالات در هنگام لوله کشی و شیب نامناسب است.

باز کردن گرفتگی های فاضلاب ساختمان

چاه بازکنی در نارمک برای راه آبهای فاضلاب حمام، توالت ایرانی ( دستشویی)، توالت فرنگی، آشپزخانه ( سینک، کفشور، لباسشویی، ظرفشویی). کفشور پارکینگها و محوطه، لوله های پشت بام، لوله های رایزر اصلی با فنر بلند.

­

چاه بازکنی با دستگاه واتر جت

لوله های سایز بزرگ و قطور بین منهول های انتقال فاضلاب به مرور زمان به شدت چربی و لجن می گیرد. این لجن های مسیر خروجی فاضلاب را مسدود می کنند. باز کردن اینگونه لوله ها که خیلی کلفت و بلند می باشد کار آسانی نیست. با روشهای معمول امکان پذیر نخواهد بود. ما با روشهای خاص این مشکل را حل خواهیم کرد. دستگاه واتر جت چری ها را برطرف و لوله را باز می کند.قدرت بالای آب این دستگاه، کل مسیر لوله را نیز شستشو می دهد. این روش بهترین جدیدترین و موثر ترین روش پاکسازی بین منحول ها است.

آیا از محلول لوله بازکنی استفاده کنیم یا نه

اخیراً استفاده از محلول های لوله باز کنی مانند چنته، اسید ها به خاطر تبلیغات بی مورد و گول زننده بسیار افزایش پیدا کرده.

در 70 درصد موارد محلول جواب نمی دهد

30 درصد از کسانی که از این محلول ها برای باز کردن لوله استفاده کرده اند نه تنها گرفتگی فاضلاب ساختمانشان برطرف نشده بلکه لوله سوراخ شده و یا چسب بین اتصالات به علت خاصیت خورندگی شدید این محلول ها از بین رفته است. با این کار به مشکل بزرگتری دچار شده اند که خیلی پر هزینه خواهد بود.

لوله با محلول باز نمی شود بلکه سوراخ می شود

لوله با این محلول ها باز نمی شود. اگر هم باز شود موقتی خواهد بود. دو روز بعد مجدد مسیر لوله مسدود خواهد شد. دلیل آن روشن است.

لوله کاملا گیر

اگر لوله گرفته باشد پس لوله پر از آب است و با ریختن این محلول درون آب، محلول رقیق شده و دیگر کارایی ندارد. حتی اگر مسیر هم باز شود به اندازه ای که محلول از آن رد شود باز می شود  یعنی حدود یک بند انگشت. بعد از باز شدن جزیی کل محلول از آن قسمت رد می شود و ما بقی گرفتی هنوز پابر جا است.

لوله نیمه باز

حال اگر لوله نیمه گرفته باشد یعنی آب نم نم پایین برود اسید هیچ اثری نمی کند چون از قسمت باز خارج می شود و مجالی برای اثر ندارد.

این ها قسمت خوب و خوش بینانه  مسئله است. اگر چسب اتصال بین لوله از بین برود یا لوله سوراخ شود که دیگر وضعیت بسیار وخیم خواهد بود. کل فاضلاب به سر طبقه پایینی خواهد ریخت و هزینه تعمیر لوله حداقل  برابر هزینه باز کردن لوله با فنر خواهد بود. ***

علت آب گرفتگی کف پارکینگ چیست؟

اگر فاضلاب در پارکینگ شما جمع شد می تواند دو علت داشته باشد.

گرفتگی فاضلاب از زانویی سر چاه

اول اینکه لوله فاضلاب از زانویی سر چاه مسدود شده است. وقتی اهالی ساختمان آب استفاده می کنند، به جای اینکه فاضلاب آن به درون چاه برود از آخرین کفشوی کنار چاه بالا می زند.

پر و بالا بودن سطح چاه فاضلاب

اتفاق دوم کمی سخت تر و پر هزینه تر است. در حالت دوم، چاه فاضلاب پر و از اولین و پایینترین سطح پس می زند.

برای اینکه این دو مورد را از هم تشخیص دهید بهتر است که ابتدا به لوله، فنر بزنید تا اگر گیر دارد باز شود. اما اگر با فنر مشکل حل نشد، یعنی چاه پر و باید تخلیه گردد.

تخلیه چاه شرق تهران

تخلیه چاه نارمک

تخلیه چاه محدوده نارمک تهران

انجام کلیه خدمات تخلیه چاه فاضلاب در شرق تهران از صفر تا صد از قبیل باز و بست درب چاه، تخلیه چاه، لایروبی، کف تراشی، کول گذاری، طوقه چینی، حفاری چاه نو و …. با تجهیزات مدرن و در کوتاه ترین زمان و کمترین آلودگی و کثیف کاری در مناطق شمالی شهر بزرگ تهران.

تخلیه چاه فاضلاب با تانکر در نارمک

تانکر های بزرگ و کوچک تخلیه چاه ما مجهز به انواع پمپ کفکش آبکش و لجن کش و تانکر های مخصوص ساکشن مکنده بدون نیاز به پمپ و برق است.

رایج ترین روش تخلیه چاه و سپتیک استفاده از تانکر بزرگ و پمپ کفکش لجن کشی است. هم در زمان کوتاهی انجام می شود و هم از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. 90 درصد از حجم چاه را نیز خالی می کند.

حفاری چاه جذبی نو فاضلاب

حفر چاه خانگی و صنعتی با دستگاه و دستی توسط مقنی انجام می شود. کندن چاه فاضلاب، چاه آب، چاه ارت و حفاری مسیر لوله و کانال توسط مقنی های ما. ساخت منهول و سپتینگ توسط کارشناسان ماهر و مجرب.

شبانه روزی و 7 روز هفته باز هستیم

خدمات شرکت ما 24 ساعته و 7 روز هفته است. گرفتگی فاضلاب و پر شدن چاه تایم خاصی ندارد و ممکن است هر ساعتی از شبانه روز پیش بیاید. به همین جهت ما تمام وقت آماده ارائه خدمات در تهران هستیم.

کار تضمینی

سرویسکار های لوله بازکنی و تخلیه چاه ما خدمات حرفه ای و تضمینی ارائه می کنند. ما چاه های فاضلاب را با تضمین کتبی تعمیر و احیا می کنیم.

قیمت ارزان و قطعی

نرخ هزینه تمام خدمات ما طبق نرخ نامه اتحادیه تخلیه چاه و لوله بازکنی است. به علت ازدیاد سرویس کار در تمام مناطق تهران ما زیر قیمت اتحادیه خدمات ارائه می کنیم.

ارائه فاکتور سر برگ دار

پس از اتمام کار چه لوله بازکنی، چه تخلیه و تعمیر چاه و چه حفر چاه، فاکتور رسمی با سر برگ شرکت تهران پارسه ارائه خواهد شد.

عقد قرار داد رسمی

جهت انجام تعمیرات چاه و حفر چاه، قرار داد رسمی با سر برگ شرکت عقد می گردد تا در صورت بروز مشکل با شرکت رسمی طرف قرار داد باشید.

سرویس دهی به تمام نقاط تهران

شرکت تهران پارسه در شرق، غرب، شمال، مرکز و جنوب تهران شعب فعال دارد. در ضمن در تمامی خیابان های شهر تهران در تمامی مناطق، سرویسکار های جهت ارائه خدمات دارد. محدوده سرویس دهی ما کل تهران و شهر های حومه را پوشش می دهد.

حفاری چاه فاضلاب

حفاری چاه فاضلاب در تهران

مقنی های شرکت ما هرگونه وسایل مورد نیاز برای حفاری چاه فاضلاب را همراه خود دارند. در کمتر از یک هفته هر نوع چاه فاضلاب را برایتان حفر خواهند نمود.

لوله بازکنی تخلیه چاه

تانکر تخلیه چاه فاضلاب تهران

کامیون های بادسان، بنز 911 مجهز به تانکر سایز بزرگ هستند. این تانکر ها همراه خود انواع پمپ های کف کش از قبیل آبکش لجن کش و ارتفاع زن را دارند. در ضمن قادر هستند به روش مکنده ساکشن نیز چاه را خالی کنند.

لوله بازکنی فنر زنی تهران

خدمات چاه بازکنی شبانه روزی و ارزان در سراسر شهر بزرگ تهران توسط سرویسکار های لوله بازکنی تهران ما انجام می گیرد.

تعمیر-توالت-فرنگی-1

تعمیر توالت فرنگی در تهران

تعمیرات تخصصی کاسه توالت فرنگی در کل تهران توسط تکنسین های شرکت تهران پارسه اجرا می شود. تنظیم، سرویس کامل، تعمیر و تعویض قطعات داخلی توالت فرنگی. نصب کامل کاسه توالت فرنگی و تبدیل کاسه ایرانی به فرنگی. رفع گرفتگی توالت فرنگی.